Кариери
|
Профил на купувача
|
Контакти
|
English
Toggle navigation
Меню
За Граждани
Toggle Dropdown
НЕЛК и ТЕЛК
Донорство и трансплантация
Асистирана репродукция
Достъп до медицинска помощ
Лекарствени продукти
Имунизации
Осигуровки
Здравословен начин на живот
Рехабилитация и балнеотуризъм
Права и задължения на пациента
Световни здравни дни
Ценоразписи на лечебни заведения съгласно чл. 98, ал. 3 от ЗЛЗ
Козметични продукти
Новини
Актуално
Интервюта
Парламентарен контрол
Министерски съвет
Епидемична обстановка
Покани и конкурси
Специализации в здравеопазването
Министерство
Вътрешна структура
Консултанти
Второстепенни разпоредители
Комисии
Политики и управление
Антикорупция
Управленски цели и приоритети
Планове
Стратегии и концепции
Национална здравна карта
Програми
Бюджети
Отчети и доклади
Доклади за факторите на жизнената среда
Стандарти за финансова дейност, прилагани от държавните и общинските лечебни заведения
Критерии и ред за субсидиране на лечебни заведения
Договор за финансиране по Наредба № 2 от 2011 г.
Двустранни споразумения
Плащанията през СЕБРА
Покани за избор на финансови институции
Етичен кодекс
Защита на личните данни
Методика за образуване на разходите за персонал и работните заплати на медицинския и немедицинския персонал
Електронно здравеопазване
Годишен доклад за здравето
Административно обслужване
Център за административно обслужване
Подаване на документи и плащания
Харта на клиента
Регистри
Анкетна карта за измерване на удовлетвореността
Производители и търговци на лекарствени продукти и медицински изделия
Производители и търговци на продукти със значение за здравето
Лечебни заведения
Медицински квалификации
Служби по трудова медицина
Предварителен здравен контрол
Доставчици на услуги по дезинфекция, дезинсeкция и дератизация
Доставчици на услуги по изпитване качеството на медицинска радиологична апаратура
2 Предоставяне на достъп до обществена информация
683 Заверка на документи, които ще се ползват в чужбина
2970 Освобождаване на организации и институции от заплащане на вносни сборове при допускане на стоки за свободно обращение
Годишни доклади за оценка на удовлетвореността на потребителите на административното обслужване в Министерство на здравеопазването
Нормативни актове
Закони
Постановления
Наредби
Заповеди, правилници и инструкции
Медицински стандарти
Медицински критерии
Колективен трудов договор
Проекти на нормативни актове
Нормативни актове на ЕС
Европейски програми
Текущи програми и проекти
Реализирани програми и проекти
План за възстановяване и устойчивост (ПВУ)
Информация за реформите и инвестициите по ПВУ, изпълнявани от Министерство на здравеопазването
Информация за правата на лицата, подаващи сигнали и ангажимента на МЗ за осигуряване на тяхната защита
Подаване на сигнал за сериозни нередности
Политика на Министерство на здравеопазването за борба с измами
COVID-19
Информация за коронавирус COVID-19 /за граждани и медицински специалисти/
Постъпили дарения по сметка на МЗ
Интерактивен справочник за лечение на COVID-19
Политика за поверителност на приложението COVID CHECK BG
Доставени в страната ваксини
Лечебни заведения и кабинети на РЗИ, които прилагат ваксини срещу COVID-19
HELPDESK Биоциди
Анкетна карта за измерване на удовлетвореността от административното обслужване
Върни се горе
Начало
Административно обслужване
RSS
Сподели
Сподели във Facebook
Сподели в Twitter
Сподели в LinkedIn
Сподели в Google+
Разпечатай
Моля посочете към коя потребителска група принадлежите.
Физическо лице
Юридическо лице
Друго
Колко често заявявате административни услуги в Министерство на здравеопазването?
Ежедневно
Седмично
Месечно
Годишно
При необходимост
Разбираемо ли са описани процедурите за предоставяне на административни услуги?
Да
Не
В какъв срок бе изпълнена заявената от Вас административна услуга?
В нормативно определения срок
Извън нормативно определения срок
Как оценявате качеството на обслужване от служителите от „Фронт офиса“ (Звено за административно обслужване)?
Отлична
Satisfactory
Слаба
Не мога да преценя
Как оценявате работата и компетентността на служителите от „Бек офиса“, участващи в предоставянето на административните услуги?
Отлична
Satisfactory
Слаба
Не мога да преценя
Как оценявате пълнотата, точността и своевременното публикуване на информация в интернет страницата на Министерство на здравеопазването?
На високо ниво
Satisfactory
Недостатъчно
Не мога да преценя
Необходима ли Ви е допълнителна информация /консултация/ свързана със заявените от Вас административни услуги?
Често
В определени случаи
Никога
При поискване своевременно ли получавате информация за етапа на изпълнение на заявената административна услуга?
Да
Не
Били ли сте свидетел на корупционна проява от страна на служител от администрацията на Министерство на здравеопазването?
Да
Не
Как бихте оценили удовлетвореността си от предоставянето на административни услуги?
Напълно съм удовлетворен/а
Според очакванията
Изобщо не съм удовлетворен/а
Вашите имена
Телефонен номер
Електронна поща
Въведете кода